torstai 5. elokuuta 2010

Eka kisa takana

Nonni. Nyt on ensimmäinen juoksutapahtuma koettu.

Tällä viikolla alkoi loma, ja eilen tultiin tänne Hämeeseen. Illalla mentiin sitten Pirkkalan yöhölkkään, johon minäkin pienen jahkailun jälkeen osallistuin. Oli tosi lähellä, etten jättänyt koko kisaa välistä. Viime viikonloppuna olin polttareissa, jotka oli aika raskaat fyysisesti, ja mulla on ollut oikea reisilihas ihan jumissa siitä lähtien. Mutta läksin juoksemaan silti, kun jalka oli kuitenkin ihan ok.

Minä juoksin sen lyhyemmän matkan, 5km, ihan sen takia että nyt kesällä on jäänyt treenaaminen niin vähiin. Aika ei ollut mitenkään kummoinen. Mutta oon tosi tyytyväinen kuitenkin, että jaksoin juosta koko matkan. Se nimittäin oli aika raskas matka kaikkinen ylämäkineen. Ja on se aika jänskää olla vieraalla lenkkipolulla, kun ei yhtään tiedä oliko nää ylämäet tässä vai vieläkö niitä tulee.

Mutta hemmetin hyvä fiilis siitä tuli! Pian uudestaan!

3 kommenttia:

Outi kirjoitti...

Eka juoksutapahtuma, aivan mahtavaa. Minä en malttaisi odottaa, että pääsen itse ensimmäistä kertaa syyskuun alussa 7 km:n matkalle.

Kaisa kirjoitti...

Joo, siitä jäi kyllä ihan mieletön fiilis, ei voi sanoin kuvailla! Tsemppiä sullekin syyskuulle!

Laura kirjoitti...

Jeps, muistan ne mäet ja sen ärsyttävän pehmeän pururadan! Oli muuten oikeasti tosi rankka reitti!